Next stop...

Usch! Jag är deprimerad, på riktigt. Jag har tröttnat på Linköping, big time! För länge sen egentligen, typ bara folk som klagar och skvallrar och hoppar i säng med alla, en riktig slampstad! Och som det inte vore nog med det, så ställer sig folk totalt oförstående till mig som bryr mig om mitt utseende. Man ba, what?

"Men lilla Viktor, du är ju bara i Stockholm!" kanske du tänker. Men det är likadant där. Jag lovar! Exakt samma folk på Stureplan hela tiden, och för att vara sveriges nöjescentrum så är det väldigt gråa människor. Ni kanske sitter liksom jag gjorde en gång i tiden och kollar mingelbilder på Stureplan.se? Och jo, människorna där ser väldigt färgstarka ut, men när man väll börjar munkavla med dom så är allt som kommer ur deras små munnar väldigt PK och trist, finansvalp, bubbel, BMW Z3. Typiska Svensson'z even there!

Nä, nästa anhalt blir Köpenhamn, Luux, K3, Envy. Jag vill nog bosätta mig där ett tag, jag ska fan göra det! Får fixa jobb för mamma lär inte gilla att hennes lille gullegris trängs på gator och torg med horor och alkoholiserade danskar. Men det är fashion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0