Bloggpaus?!

Oj, har inte brytt mig om bloggen på hur länge som helst. Liksom what?
Jag tror det beror på att jag har en ny dator, som jag inte förstår alls. Alltid haft macdator hela mitt liv men nu har jag köpt en Windows dator, och det är typ hur svårt som helst att förstå? Så kanske inte ens klarar att uppdatera det här.
Iaf, så var jag i Stockholm i helgen, och sånt måste man ju berätta om! Det var jättegalet och såklart fashion! Vi var först på ett söderhak som jag varit på en gång innan, Akkurat. Där blev vi snabbt väldigt fulla, och eftersom det är typ Stockholms populäraste ölkrog så var det fullsmockat med folk redan vid 22, så vi bestämde oss för att gå och leta upp nåt annat. Och min lilla radar letar alltid upp det bästa av det bästa, Paradise på Kollingsborg, gayklubbarnas gayklubb. Så himla nice! Där mingla vi, drack cosmopolitans och såg på Diamond Dogs och dansa tills det stängde. Men jag ville fortsätta, så jag sprang ensam till Sturecompaniet och köpte drinkar för mina sista besparingar :(
:'( Men det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0