Tid för vår

Snart är det ju vår, och jag har börjat tänka på säsongens accessoarer. Våren 2011 kommer inte bjuda på mängder av långa halsband längre, det kommer vara helt -cut-, ska man vara trendig i vår.. 


Så ska man satsa på det klassiska armbandsuret. Och nej, inga mer färgglada diton utan mer klassiska i stållänk och avskalad urtavla. Jag har redan tjuvstartat lite med en billig klockan ifrån italienska Festina men kommer lägga undan lite pengar så jag har min Gucci Pantheon lagom till april. Vårens helt klart hetaste klocka kommer ifrån A Lange & Söhne och heter Langematic-perpetual Platinum Silver Dial, men jag har valt att strunta i den då det är ett ur för 850.000 svenska kronor. Även Rolex Datejust kommer vara en klocka som kommer gå hem under kavajslaget i vår. Vill du köpa ett kvalitetsur så har Uret.se ett väldigt stort utbud. Värt en titt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0