Jag lever!

Folk säger att jag photoshoppat den här men de har jag inte, haha! LOL!
Yes, jag lever! Förlåt för ett oerhört extremt dåligt bloggande ifrån min sida. Hittar ingen inspiration. Det är trist att skriva om shopping hela tiden, för det är de enda jag gjort. Ännu tråkigare är det att skriva om skola, resturangbesök och så. Nej, kanske inte är någon bloggare ändå...

Fast åandrasidan skriver ju dom allra största bloggarna om ungefär samma saker som jag gör. Bara att dom överdriver sin shopping, skriver om påhittade intriger och får vara med i TV ibland. Spännande? Näe... Gör era läxor istället för att sitta och läsa det här, eller KissieDessiePaow'z bloggar, så kommer ni också kunna shoppa kläder varje dag och välja om ni ska skriva om det eller inte! Much better, lägg er energi på rätt saker.


En rolig parantes till det här är att under tiden jag inte bloggat alls har jag haft ca 100 besökare om dagen. Folk som sitter och HOPPAS på att jag ska skriva något och lägger sin tid på att skriva in w e a k z i . b l o g g . se i sina webbläsare. Absurd värld vi lever i, bry er om er själva istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0