Att verka nyrik är.. fashion?

Till att börja med, så är jag JÄTTEGLAD för på Söndag ska jag på Café Opera. Är någon form av bloggstjärnemingel med DennisM, Kate Lee, Kissies lillebror och Daniel Paris.. Innan jag fortsätter nu, vill jag tacka Daniel Paris Afsjadih.. ja.. han ja, för att han bjöd mig på tillställningen och ville att jag skulle komma.

MEN... Var inne precis på hans blogg och han har skrivit något form av Fashion-lista. Okej, han kanske har fått lite hybris efter att Ung&Bortskämd har sänts på TV, men är de verkligen cowlt att skriva som man precis hade vunnit på lotto? Att prata pengar? Liksom okej, Kissie gör det. Men Daniel Paris och jag har pratat i 2-3 år snart och innan Ung&Bortskämd var han supervettig. Varför lägga på en så korkad attityd på bloggen nu, när han blivit känd? Hysch hysch så stupid. Har aldrig träffat han, mer än att jag har sett han på tunnelbanan när jag var packad, och när jag skrek "DANIEL PARIS!!" så sprang han iväg, så ska bli intressant att träffa denna kille irl på söndag, och se om verkar lika patetiskt nyrik som han framstår i sin töntiga lilla blogg.
Tack för du bjöd mig än en gång Daniel Paris!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHHAHHA, va? För du snackar inte om pengar i din blogg då eller? det end adu skriver om är ju alla utgifter du gör, siiiit

2011-02-23 @ 13:31:41
URL: http://lifeofsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0