Amir Akrouti

Alltså, jag har ju dissat bloggare under hela hösten i min underbarbara blogg. Fast de beror på att dom allra flesta är fula, dom kan inte klä sig, dom tror att dom är snyggare än vad dom är. Men en kille.. Som alltid har klätt sig helt rätt, trots att han själv säger att han inte kan något om mode, är Amir! Amir gaybloggah! Så himla underbar..

Han är rätt på alla sätt, och fantastiskt snygg i håret! Och lååååååång! En riktig man. Blev nästan lite chockad när jag träffade han på Kollingsborg 2009. Den bästa bloggaren av dom alla, är gaybloggen! Vad tycker ni mina läsare? Är Gaybloggen likabra som Weakzi bloggen eller är den bättre? :( Eller sämre? Eller vad tycker ni?
PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Jasså? då får jag väl ta och testa det då ;)

2011-01-08 @ 12:10:20
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: En vän

Din blogg är bäst Viktor. :)

2011-01-09 @ 21:51:35
Postat av: Bitchbooi

Ja ! Har han har en skit snygg stil :P

2011-01-11 @ 10:37:16
URL: http://bitchbooi.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0