2011, ett giftfritt år!

Har kommit underfund med en grek.. Tänk vad mycket gifter vi stoppar i oss varje dag? Endel röker, snusar, dricker kaffe osv dagligen, endel gör alltihoppa. Endel knarkar tillochmed... Och i alla dom där grejerna som vi tror får oss att må bra, finns det massor med farliga gifter!!!

Jag snusade, drack kaffe och på fest drack jag vin och drinkar. Det är slut med det nu! Har inte snusat sen nyårsafton, druckit kaffe sen iförrgår eller druckit sen nyårsafton, och då ytterst lite Champagne. Men nu är det helt slut på det. Och jag har tänkt för mig själv, att om jag är GIFTFRI tills i Mars, alltså, tre månader. Då ska jag unna mig en långweekend i något varmt land i vår! :) Sounds good? Sluta med gifterna!

Kommentarer
Postat av: Din mamma

MEN NÄR FÅR VI HÖRA OM DEN HÄR GREKEN DÅ!!??

2011-01-08 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0