Svar på tal

Svar: Och vad vet du om ifall folk tar kort på mig eller inte? Sökte upp dig på facebook för skojs skull och du verkar bo i en liten håla, Norrköping där ingen följer fashion och alla ser ut som emo's? Klart ingen tar kort på mig om jag skulle råka vara i Norrköping, liksom skulle inte ens tillåta det. 

Och vadå försöker bli känd? Ska det vara så svårt att fatta, jag ÄR känd. Har tackat nej till att vara med i Vakna! med the voice 3 gånger för dom inte ville vinkla inslaget som jag ville, liksom lite klass måste det vara om jag ska vara med i sånna sammanhang, blir bjuden till Sturehof, Café Opera osv hela tiden men jag går inte dit för jag inte gillar att dom släpper in massa bloggare som jag inte gillar och som jag inte förstår vad dom gör där. Liksom, Rahlenfeldt tigger väll sin sprit av gubbar på caféet (har jag hört) och sånna människor vill jag inte festa med, och typ Vanita, Rosanna you name it, bara massa B-människor. Nej då festar jag mycket hellre med mina nära och kära på Whiteroom. Och det är kanske motsägesefullt att jag inte syns i media så mycket, men det är helt enkelt så jag valt att ha det, skulle kunna tacka ja och synas på rutan närsomhelst men satsar på Amerikansk TV istället så fort jag klarat Engelska A kursen jag håller på med. 

Byebye bitchez



Dagens outfit... Kalsonger ifrån *hemligt*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla ser ut som emo's? haha äru dum eller?

2011-02-14 @ 14:10:42
Postat av: SAUHNDRA

nae viktor vad orättvis du är mot oss fashonistas här i norrköping! ;)

2011-02-14 @ 22:54:20
URL: http://sauhndra.blogspot.com/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, du underhåller iallafall.

2011-02-15 @ 09:23:03
Postat av: Josefin

Hihi nu ska du inte va sån mot oss här i Norrköping, dock är de flesta störda i huvudet o, som du säger, emo´s. Meeen men, sååå dålig e det inte (a)

2011-02-15 @ 15:59:55
Postat av: sara

snygg!

2011-02-15 @ 18:04:07
Postat av: Anonym

Ditt dumma helvete:

Man är inte känd för att man har sagt nej till Vakna! tre gånger för att de inte vill vinkla programmet som du vill - då är man så jävla ego och egenkär att man borde låsa in sig i en vecka på vatten och bröd och allvarligt studera vem fan du själv är och vad du gör på denna jord!!

Att sedan bli inbjuden till Sturehof och Café Opera har fan inget med kändisskap att göra heller - eller jo förresten - C-kändisskap!

Du borde verkligen titta över dig och ditt patetsika liv och inse att du är så beroende av kändisvärlden att du ljuger så mycket så du tror dig själv om att vara en kändis! Du är ju en stor fucking mytoman och loser det är ju det du uppvisar dag ut och dag in att du är!

Kom ner på jorden och sluta tro så jävla mycket om dig själv och du ska se att då kanske du äntligen kan uträtta något med ditt liv, något vettigt och meningsfullt för att sedan en dag, bli känd!!

2011-02-15 @ 22:45:33
Postat av: Anonym

Jo visst det är skillnad mellan Norrköping & Linköping, men att alla är emos? HAHA vilket skämt. Om du representerar Linköping så är väll alla bögar där då eller? AJUSTE.

Den stora frågan är ju vart du har fått att alla i Nrkpg är emos ifrån?

2011-02-21 @ 17:13:39
URL: http://llegenden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Shit, fördomsfulla idiot?



Anyways, du är inte känd. Vi kan jämföra lite - Kissie är väl.. B-kändis, skulle jag vilja kalla henne. Och hennes blogg har MINST 60-70 kommentarer per inlägg, på din blogg har jag sett max 7?

... lixom?



Bara för att din mamma är rik och för att du borde varit med i programmet "ung och bortskämd" betyder det inte att du är känd. Du är bara en liten wannabe som har för mkt pengar att leka med.

2011-02-23 @ 13:14:28
URL: http://lifeofsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0