Stackars gymmare!

Är inne på Facebook, läser statusar. Varannan handlar om att man pumpat en halvtimme på gymmet.. Man ba: All heder till dessa människor! Att ni orkar! 


Som tur är så är jag biff ändå, utan att gymma. Jag vill inte ens gymma, är rädd för att jag ska bli för muskulös då, tycker min kropp är alldeles alldeles perfekt som den är just nu. Och jag äter vad jag vill, typ inatt åt jag pannkakor, och sen efter det en stor fet semla. Och det är väll typ sämst att äta på natten ur "snygg-kropp"-perspektiv? Aja, vad jag vill komma fram till är att jag tycker lite synd om alla som sliter för sina snygga kroppar, när jag bara föddes med den, har aldrig rört ett finger i syfte för att få snygg kropp, jag bara har den. Mohaha!


(Brukar inte ta så mkt kort på min kropp, den här är ifrån i höstas när jag precis börjat sola RÖD! men nu är jag brun, men som ni ser, jävligt snygg kropp!)

Kommentarer
Postat av: greta

jag tycker inte att din kropp är snygg om jag ska vara ärlig.. ganska taniga armar faktiskt..

och magen var inget man la märke till..

du borde komma ner på jorden lite :)

2011-02-23 @ 17:25:13
Postat av: Hanna

Jävlar vilken kropp!! Får man sånna muskler av att blogga??!

2011-02-23 @ 17:26:50
Postat av: wictoria

Ville tipsa om min "dagens blogg"-tävling som du kan anmäla dig till redan nu. Tävlingen avslutas klockan 23:59 24/2 och vinnaren presenteras under dagen den 25/2 :)



Och jag ber om ursäkt, ifall du klassar det som spam men tar gärna emot kommentarer om du har tävlingar eller liknande! Kram :)

2011-02-23 @ 22:31:14
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: S.T.C

Haha maannen :P

2011-02-24 @ 10:23:54
URL: http://www.nattstad.se/S.T.C
Postat av: en av alla i mängen

DU är LINKÖPINGS största mans hora.. tror att du är någonting, och skryter om att du är rik och perfekt kropp och bla bla bla, men i själva VERKET är du bara en i mängden som knullar runt i halva östergötland, för att få status!! tror att du är världens brat och är stenrik men din familj är bara en vanlig jävla SVENSSON familj i ett jävla radhus i Linköping.. stackars dig, åk till stureplan du! du är IHJÄL slagen efter någon dag eller två..



och VÄRST AV ALLT! jag ångrar att du kom hem till mig och att vi KNULLA! den SÄMSTA! MED MINST KUK!!

2011-02-24 @ 18:12:49
Postat av: kissie

varför är bilden så suddig om du nu har en perfekt mage?? vi vet både du &jag att du inte har fin mage, du ser ju fakriskt liten ut? :( Ingen risk för dig att bli för muskulös av gymträning.., För det krävs år av hård träning för att bli ackligt stor. DU ÄR BARA LAT!!! ;) och snälla sluta skriv till mig. Jag blir gaaaaaalen..

2011-02-25 @ 00:22:59
URL: http://kissies.se
Postat av: Anonym

Du har inga magrutor, du målar ju för fan dit dom!

2011-02-25 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0