Söndag, thanks god!


Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Tjaa! Är en kille på 20 år från Linköping, för många ett ganska bekant ansikte, för andra kanske helt nytt, oavsett vad så hoppas jag att du får de riktigt kul här på min blogg och stannar och återkommer. ----> Ge gärna massa synpunkter på vad jag kan skriva om och vad jag kan ändra <---, så försöker jag ta till mig av allt, xo xo bitchez.



Känner du igen texten?

Efter jag läst vissa kommentarer så verkar det som de inte tycker om ditt "nya jag". Jag själv instämmer som en gång var din vän.



Du verkar vilja vara en slags (dålig) kopia av Kissie. Tack och lov verkar det som du inte har så många läsare som du påstår, men som när du fyllde år t.ex, 1 bloggläsare av 10 000 (som du sa i ett videoblogginlägg) hälsade dig grattis här på bloggen. Verkar vara något lurt.

Du går åt fel håll!!

2011-02-20 @ 20:13:03
Postat av: SAUHNDRA

shit my gaad thats fashion ;P

2011-02-21 @ 00:17:13
URL: http://sauhndra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0