Like a bög?

Svar: Spontan reaktion "HUH?"
Blir förbryllad av sånt här. Uttrycker mig som en bög? Har jag sagt nånstans att jag gillar killar? Kanske jag har, men isf med glimten i ögat. Vad jag tycker är det värsta i kakan är att det finns ett sätt att vara på som gör att ni tycker jag verkar bögig? Ska också börja kategorisera människor... Du blinkar med ögonen precis som en som dricker öl *nasty*, eller, du stoppar in snusen under läppen som en kille med billig bil och sunkig etta.

Nja, man kan inte kategorisera sådär. Och som ni använder ordet bög verkar det vara något verkligen negativt. Det är det väll inte? Väljer ni bort vänner pga vem dom blir kära i? Isf skulle jag tycka det vore värre om min kompis blev kär i min tjej, då hade jag tyckt det var jobbigt, men inte om han tog emot 32cm kuk av hans pojkvän Loffa. Bryr mig inte. Sen är det fint med bögar tycker jag, dom är så starka i sig själva, det är inte ni som kommenterar sånt, kolla bara på dom här killarna.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha, är Hugo Rosa bög? :D

2011-02-23 @ 04:09:12
Postat av: Sofie

Nu vet jag ju inte vad hon menade, men skulle kunna tänka mig att hon menade det här bl.a;

t.ex gayklubben? Min vaxning? Mina amerikanska fans? Hur stort föremål jag haft i rumpan?



Och det hon skrev tycker inte jag låter som något taskigt emot bögar alls. Jag har inte heller något mot bögar och har många bisexuella/homosexuella vänner. Men still, DU svarade inte på hennes fråga.



Att skriva i din blogg att du gillar killar, men "med glimten i ögat" är ju inte så jävla smart med tanke på att läsarna inte kan se ditt öga när de läser bloggen.

2011-02-23 @ 11:10:40
URL: http://lifeofsofiie.blogg.se/
Postat av: wictoria

hahahaha

älskar att du försökte provocera med en bild på hugo rosas!!!!!

2011-02-23 @ 17:41:34
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Adam

ååå puss Viktor <3:D(Y)

2011-03-04 @ 21:20:12
URL: http://spjutha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0