GRATTIS VIKTOR!

Jag fyller år idag. TJUGOETT! Låter helt gammalt. Och det börjar märkas. Igår var jag på akuten för mina elaka visdomständer har fått infektion typ. Så min kind är totalt svullen, kan inte öppna munnen ordentligt och vågar knappt åka buss för jag ser ut som en misshandlad michellingubbe. Måste käka 4 tabletter 3 gånger om dagen, skölja med munhåleskölj och borsta tänderna med munhålegele. Kul födelsedag! :( Typ, så mkt tvärtimot classy man kan.
Kände mig lite gammal så när jag var på apoteket och köpte medicinerna så slängde jag med en anti-ageingkräm. Hjälper det mot åldersrelaterade krämpor? Jag vill va 15 igen!!!


Har även blivit lite gubbsjuk sen senast, jag ska gå med i en radiostyrdbilförening, köpa fet radiostyrd bil och börja tävla! HIHI! Gubbsjukt! Men askul ju :) Har velat ha en hobby hur länge som helst, i found it! Hoppas de inte bara är töntar som kör radiostyrdbil!


Pussss

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

gratz!

2011-02-10 @ 20:31:26
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0