Godmorgon bloggläsare <3

Vaknade precis! Igår var det fest här på Nygatan i centralaste Linköping i classylägenheten! Love that! Blev råbiff och massor med vin! Lite för mycket för min del, min bästa kompis Daniel Kåhlin smygfottade mig när jag bokstavligt talat låg i hinken..

Och eftersom Daniel gör allt för att bli känd så kommer han hänga ut dom bilderna på mig och sådär, så jag förvarnar er innan! Men men, vad gör det liksom när jag snart ska ner på stan och köpa dator! Thats nice! Och sen efter det ska jag till Stockholm! Stureplan! Woooh! Imorgon blir det Berns och ikväll blir det nog en liten runda på Whiteroom, eller om vi orkar dvs, så fruktansvärt bakis är både jag och Daniel, så vi skakar!! Hihi! Ska iaf shoppa asmkt och dricka lite champagne, det är bestämt liksom! Fashion! Ska dricka upp min drickyoughurt nu och dra mig, puss! xoxo

Kommentarer
Postat av: wictoria

Jag har just nu en "kvällens blogg"-tävling på min blogg, det är bara att kommentera att du är med så utser jag vinnaren senare ikväll :)



Var med och tävla om en "bloggsvar"-inbjudan här:

http://wictoriatavlar.blogg.se, där finns också tips om andra tävlingar och jag tar gärna emot tips om tävlingar du vet om eller som du har! :)

2011-02-27 @ 18:00:52
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0