Dagens diss..

Att bara ha en parfym? Det är som att ha ett par kalsonger, en silvrig kavaj i kavajgarderoben eller som att äta BARA snabbmakaroner.

Jag är lite utav en parfymfetischt, och jag säger inte att man behöver 14 parfymer av högre kvalité likt mig, men åtminstonde 2-3 stycken att variera mellan från tillfälle och dag/kvällstid. Liksom, Bleu de Chanel funkar inte klockan 8.10 i aulan, precis som någon lättare doft typ dom flesta ifrån Hugo Boss inte passar optimalt på klubben. Nä, inte klär du dig väll inte lika dant i skolan och på finare tillställningar? Nix! Och då ska du inte heller lukta lika dant..

Är du osäker på vilka parfymer du ska köpa? Gör som jag tänker göra. Köp hela D&G's "nya" doftserie, då har du garanterat en doft för varje tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du dissa Sabbie eller? >_< Du kanske inte kommer på något elakt om henne? HAHA!



Btw, skit snygg bild du lagt ut på henne, älskar den! =D

2011-02-01 @ 23:33:32
Postat av: Anonym

Okej 14 parfymer säger du att du har - inte så mycket till fetisch kanske!

Jag älskar också parfymer och har 32 av hög kvalité i ett snyggt mönster! Det kallar jag fetisch! ;)

Btw. köp tian, den är absolut godast av D&G:s! :)

2011-02-12 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0