Bleech

Har som sagt bestämt mig, efter att jag idag varit på salong och gjort en brasiliansk att bleka min rumpa. Området kring anus då! Fashion, spännande, gay?

Nej galning, vad är det för homosexuellt med att bleka anus? Ingenting! Det säger ju sig självt, att ett ljust anus liksom signalerar renlighet och ni som går med era förmörkade slarvigt rakade rumpor signalerar ohygien och kolerabakterier. Det vill iaf inte jag göra. Så jag har beställt Pink Daisy! Inte för att någon förmodligen bryr sig om varken din eller min rumpa, utan mer för att it's feel so good att känna att ens anus är det hetaste på stan.

Citerar Vanita:"Jag känner mig... glammig, mer värd liksom!".




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, skön blogg!

2011-02-07 @ 20:48:56
URL: http://sauhndra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0