Allt är en konst, även att snatta

Varför har jag inte begåvats med att vara bra på att snatta? Man hör om folk som snattar allt möjligt, och när man var yngre och hängde utanför McDonalds så kom det alltid någon erfaren ungtupp till snattare och ville sälja bossparfymer och tigerskärp.

Just idag hade jag snattat Marc Jacobs nya parfym "Bang". Parfymer är det perfekta att snatta, små och nätta - går in i innerfickan på jackan och man får typ lite valuta för pengarna, till skillnad om man snattar smink och sånt. Inte för att jag inte hade haft råd att köpa parfymen om jag ville, men just den vill jag ha snattad. Respekt med snattade varor. Finns det någon kurs man kan gå för att bli duktig? Jag har försökt snatta en gång, på Coop Forum, en chokladbit för 8 kr, men jag åkte dit. Så det skrek om det. Blev inburad och stenad. Hemskt att va kvinnlig man i detta land.


Nej, nu ska jag ge mig ut i denna härliga snöstorm som fyllt mitt underbara paradisland. Doh! Skönt att jag har min lilla oas på Kungsgatan, mitt härliga underbara Meddo där alla är trevliga och solen lyser året om. Charrå Bitchez!



Kommentarer
Postat av: amanda lantz rahlén

http://amandalantzzz.blogg.se

2010-11-30 @ 14:35:22
Postat av: Linda

haha fan vad skön!! :D

2010-11-30 @ 14:35:31
URL: http://lindalowe.blogg.se/
Postat av: Bekymrad invånare

Du är ju dum i huvudet

2010-11-30 @ 15:02:46
Postat av: Dilan

Skön?



snatta är jävligt lågt och pinsamt.

2010-11-30 @ 15:05:39
URL: http://theboulevardofdilan.blogg.se/
Postat av: Paow

Snälla, att baxa saker är en enkel sak. Lika enkel som o krypa.

Att komma undan med det när man åker dit är en annan sak. Du är 20 år och jag 14 år. Jag har aldrig åkt dit även fast jag blev tagen, men fixade så att dem avmagnetiserade varan som var baxad från en annan affär bredvid.

Att baxa saker är inget man ska skryta om, utan ligga lågt med och sen rätt som de så gör man de. Man bara slå till. Likadant som när man snor bilar mopeder med mera och rån.

Man ska lita på sin instinkt.

Hör av dig till [email protected] om du vill veta hur man egentligen gör ;) haha ADDA :P

2010-11-30 @ 15:26:08
URL: http://paowlichious.bloggplatsen.se
Postat av: Michella

Snatteri vid 20års ålder är ju bara pinsamt.

Det där med chokladkakan kan jag ha förståelse för då du var så pass liten. Men du är inte 8år längre så ta och väx upp och var en ärlig och respektfull människa i stället.

2010-12-01 @ 16:16:44
Postat av: pinsamt

"som senare inlägg, kostar att ligga på topp"-snattare.



men skaffa dig ett jobb patetiska jävel?

vem fan vill äga en snattad parfym?

2010-12-01 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0