Tihi the daily facepic

Älskar bilder på mig själv i alla dess former, därför går det så snabbt att göra ett inlägg för mig då jag slipper ta om och om bilderna igen. På mitt golv ser det ut som Laserturken gjort kaos, kläder överallt. Hinner inte städa, har inte hunnit städa på flera veckor, thats thrue - jag är inte lat. Men nu har jag inte en enda liten golvplätt som syns. Jag är en kille i farten, det kommer ni märka.

Kom på en grej förresten, ni som bor hemma och videobloggar? Tycker ni inte det är pinsamt om era föräldrar skulle höra er sitta och berätta om eran dag för datorn liksom? Jag tänkte göra videoblogg precis, men jag vågade inte för att min mamma är hemma, hon skulle aldrig fatta. Parents are soo last year! Dom fattar ingenting!  Nu måste jag verkligen röra på påkarna. Men jag lovar er, senast imorgon kommer det en videoblogg! Bcuz i Know you love me! Hihi! Charrå!



Kommentarer
Postat av: tamy

haha du kan inte ha en rosa blogg jöööö

2010-11-30 @ 22:32:59
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0