they said that I didn't know anything about fashion

Linköping är en håla! Det är så, srsly - annars hade inte 98% av alla ungdomar här vetat vem jag var, redan innan jag startade mina älskade bloggar. Redan för två år sen hade jag pälsen på bilden nedan, och dom kalla mig för bögig och för alla möjliga hemska saker.. Men nu..

Nu går varenda en runt med en såndärn liten ful bögig päls, och jag har slutat. "Åh, Viktor du hänger aldrig med i trender blablabla", om det inte vore för mig hade varenda kille gått runt med JL-tröjor och lacostegympaskor. Tacka mig istället för att förnedra mig, im your savior! Älskar att det här är sant också, förut ljög jag mycket men det är JAG, lilla lilla Viktor Fasth, som infört Fashion i hålan.. Sad story. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

bög

2010-11-30 @ 10:44:25
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Sanna Håkansson

Du är typ, jättesnygg!

2010-11-30 @ 14:57:53
URL: http://sannahakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller angelica blick...........

2010-12-01 @ 08:45:18
Postat av: katty

nice

2010-12-01 @ 10:43:26
URL: http://kattyhuahin.blogg.se/
Postat av: Måns Åslund

Du har ganska bra självförtroende du va?

2010-12-01 @ 15:14:46
Postat av: hahahahahaha

aaa visst du är ju en gud i linköping.

alla 12åriga tjejer vet ju verkligen vem du är.

COOOOOOOLT DU ÄR SÅ TRENDIG

2010-12-03 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0