Nypremiär!

Den här bloggen har varit väldigt oaktiv ett längre tag, har fungerat som ett slags hedran av OlgaIsabelle då det enda som stod på bloggen under hela den inaktiva tiden var "OlgaIsabelle är bäst", men nu, äntligen, har jag fått hjälp, en design och massor att blogga om. Det här är faktiskt bara en provosorisk design, bilderna iaf - ska få proffshjälp inom kort men såhär långt är jag riktigt nöjd med min rosa enkla stilrena design.

Och äntligen! Kanske ni säger? Många har verkligen tjatat om att jag ska börja blogga igen. Har tänkt att, varför? Men nu, nu är jag tillbaka för att stanna. Skriva om det som är jag, shoppa, chilla, fashion, festa - ja ni vet! Och det kommer bli så grymt det här. Det kommer det. Så kom tillbaka inomkort och jag lovar er videoinlägg, massvis med bilder, skvaller om alla möjliga (ni vet hur jag är), det kommer bli awzm.


Xoxo så länge bitchez!

Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

HAHAHAHAHA ÅH NEJ!

2010-11-30 @ 10:43:12
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Alicia

Asså, jag vill inte vara taskig men jag bara måste fråga. E du bög???



2010-12-05 @ 16:45:55
URL: http://aalicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0