you can't buy class for money you dont deserve

Alltså.. Jag pratar om tjuvar och banditer, knarklangare och skattefuskare - klädda i Armanikostymer och skrikiga brietlings. Status-symboler, en leasad Ferrari 550 osv. Det kan vara klassigt, med allt de där så länge dom inte fungerar som penisförlängare som de verkar göra på vissa. Människor med gamla pengar kan klä sig i vilka trasor som helst och bara utrstråla klass och exklusivitet samtidigt som människor som tigger till sig pengar av gamla gubbar och lurar av dom sina våningar på Östermalm inte utrstålar exakt samma klass.

Eller vad tycker ni? Classy att spendera andras pengar på billig skumpa och limousinefärder i typ Köpenhamn? Är man ingen stekare behöver man inte låtsas vara det heller till varje pris, var er själva ist även om ni säkert är fula och äckliga så blir världen mycket härligare att vara i = mindre självmord och grejer! Välkomna till bloggen, där du får  vara precis så ful som du är!


Personen på bilden har förmodligen inget med texten att göra...

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: True story!

2010-12-05 @ 15:57:56
URL: http://troublewhore.blogg.se/
Postat av: bex.

snygg blogg :D

2010-12-05 @ 16:08:24
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: wictoria persbrandt

Hej!

Jag tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg, och om det är något undrar kan du alltid ställa en fråga:)

Kram!

2010-12-05 @ 16:36:14
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0