Sweden need something new, right?

Anna Hibbs ringde mig inatt igen, hon hade varit ute någonstans och HÖRT RYKTEN om mig. Hon bad mig lägga ner bloggen tillsvidare och så ska jag även göra. Hon sa att Linköping var för litet för mig och att jag kommer skadas mer än att hyllas i den här hålan. På lördag ska jag upp och festa men redan måndagen efter julafton så kommer jag åka upp igen, den gången för STOR RELEASE av min blogg.

Med lite shjysst design, lite bloggprogram och lite marknadsföringshjälp - kommer jag bli större än Kissie?

Kommentarer
Postat av: Tilly!

Om du blir större än Kissie, hoppas jag du blir större än Kissie för att du absolut inte gör bort dig lika mycket som hon gjort och fortfarande gör. Att vara sämre bloggmänniska än henne är bara dumt och uppskattas inte av många.

2010-12-21 @ 17:35:08
URL: http://cookievirus.blogg.se/
Postat av: f.

älskar din blogg!:)

2010-12-22 @ 20:35:06
URL: http://feliciaesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0