Sveriges nya kändisfrisör?




Vips så är man Sveriges kändisfrisör och hänger på bra mycket bättre ställen än Whiteroom och Riché, eller? Näe, man är hemma klockan 04.25 och sitter och klagar på "Wannabe-killarna" som kom in där man själv blev nekad. Liksom, en frisör är en trevlig prick ingen som lägger sig i mitt liv? Bobby är snäll, och jag hoppas att "kändisarna" fortsätter gå till han, för Kate Lee är väll inget speciellt? Bobby därimot, mumz. Nästa gång jag är uppe i Stockholm Katiz så får du följa med mig in på White om du vill, det handlar ju lite om VEM man kommer dit med faktiskt. Som min polare sa, "Kate, kate! Jag letade efter dina hårprodukter i affären men kunde inte hitta dom, var inte du Sveriges nya kändisfrisör?".



Kommentarer
Postat av: UR4N00B @ bdb

Fan vad snygg! 8D

2010-12-20 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0