Stureplan uh ah!

För oss i Linköping är det inte a cup of tea att hänga på Stureplan, det märks. Inte minst när man berättat var man festat. Linköpingsborna ba "Sturehof? Fridays? Yeah sure!". Iaf, så var det ett par månader sen jag var där nu, då blev det ganska lugnt då jag och min kompis Daniel varit ute på dagskryss på östersjön för att vi tröttnade på den sparsmakade shoppingen som Stockholm trots allt bjuder på. Så vi åkte ut till sjöss, söp oss fulla och var hemma lagom till att det skulle anses som respektabelt att gå ut och dricka öl.

Imorse fick jag ett litet litet sms, från Daniel. Och nästa helg ska vi till Stockholm och underbara Stureplan igen. Dricka oss apfulla, bli utslängda ifrån Sturehof (precis som förra gången). Fast den här gången vill jag att det ska bli vildare än någonsin. Förra gången tog vi tuben hem till våran lilla nattbädd i Mörby hur tidigt som helst, det var bara jag som var vild den gången, satt och snackade med helsköna fransmän på Friday's och beställde drinkar och pratade med GangstaH Alby killar. Så, alla ni stureplansfolk, vart blir det mest ös nästa fredag och lördag för en kille utan VIP-kort på Caféet? Its thrue, jag har inget sånt i min ägo *suckzz*.


Möt oss under svampen, för liksom vi kommer inte in nånstanz. Hosthost!

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Vill du vara med och vinna en del fina priser? - Då ska du gå in på min blogg och anmäla dig i kategorin tävlingar. Dom aktuella tävlingarna är att vinna en snygg & härlig tröja och länk i min blogg. En annan tävling är veckans blogg. Anmnäl dig direkt. KRAM!

2010-12-02 @ 16:25:04
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: SARAH

Yeeey, Weakizen har börjat bloggat igen! Gissa vem som flyttar till Stockholm efter sommaren då! ;D

2010-12-02 @ 16:32:28
URL: http://saerah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

lantisäckel

2010-12-03 @ 15:20:44
Postat av: Sebbe

du är född med en sjukdom.

du är född till brat!

2010-12-03 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0