Stureplan (A)

Xante i Pianobaren...

Våran lilla bil vi åkte till Friday's med..

Champagne på Friday's

Mattias med vän, på Whiteroom.
Jag och Fredrik på Whiteroom.

Jag och Anna Dabrowski vid vårat lilla bjudbord på Whiteroom.


Precis innan jag blev utslängd..

Okej, det blev den sjukaste helgen någonsin. Började lite lätt i Pianobaren med massa Xanté och roulette, och slutade med bjudbord på White. Kvällen bjöd på mängder med oförglömliga citat t.ex när jag och Daniel gick in på 7-eleven ganska lagom sådär och skulle köpa snus så drar jag i världens östgötska, pratar så på fyllan när jag inte kan kontrollera mig (min sthlmska är bara fejkad till vardags) "Tjena jag undrar vart Whiteroom ligger och så vill jag ha SNUS OCKSÅ!!!", och en rejäl vurpa utanför Riché. Har största blåmärket. Och imorse hade jag blod på skjortan. Sen kom Greven fram till mig, och berömde mig för min blogg, häftigt! GREVEN! Min stora idol, som honom ska jag bli! Wäää! Hejrå bitchez!

Kommentarer
Postat av: ellensw

Snygging där :D

2010-12-21 @ 14:44:17
URL: http://ellensw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0