smells like..

En sak som har typ.. upprört många, och som det talas mycket om är att jag sitter på toaletten på massor utav mina bilder. Thing to be upset on?

Naturligtvis inte, att bajsa är lika naturligt som att... äta! Och eftersom jag bara äter sallad så luktar inte mitt bajs så farligt som många andras, kan inte fatta hur man kan stå ut med sig själv efter att typ ha käkat pizza och sen sätta sig på muggen och, tro mig, endel som inte bara äter sallad sitter lika länge som jag på locket, gud vad nasty! Liksom, jag står ut för att min avföring luktar gott, men jag har varit med om att jag gått efter andra som suttit i timmar, och där luktar det inte hallon. Förstår inte hur andras bajs kan lukta så äckligt....

Kommentarer
Postat av: anonym

Bög

2010-12-22 @ 20:37:45
Postat av: nicole

haha så skön du är viktor ;p

2010-12-22 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0