Peka inte på kungen

Usch, vad jag tjatar om det här. Men jag förstår verkligen varför alla som blir en smula kända flyttar till Stockholm. Linköpingsbor kan inte uppföra sig, dom kollar, pekar, viskar och det till trots att jag inte ens varit med i Big Brother än.. Ja, det är sant, i höst 2011, kommer ni få se mig i Big Brother, det är liksom klappat och klart.

Men nu en sak till alla er små tjejbloggare som skulle göra allt för att få min besökarstatistik. THAT'S NOT THAT FUN 2 BE FAMOUS!! Ärligt nu, det är inte alls kul, vill inte behöva flytta ifrån Linköping, jag älskar Linköping och dess småstadscharm, men känner mig så illa tvungen, orkar inte alltid behöva fixa mig till max för att köpa en outfit för dagen, vill inte behöva smussla med att jag dricker champagne varje gång de nalkas fest, vill inte behöva prata om när jag träffade den och den kändisen ideligen ideligen, utan jag vill vara mig själv. Men med detta hyffs som man tydligen har här i stan så är det omöjligt. Dom i Stockholm uppfostrar sina barn bättre på den fronten, liksom, det ska jag också säga till mina barn: "Peka inte på kungen!".



Kommentarer
Postat av: Michellé

fina viktor :)

2010-12-17 @ 19:53:54
URL: http://lamicha.blogg.se/
Postat av: pelle

alltså din jävla tönt du är inte ett dugg känd o du har aldrig varit på whiteroom o du kommer aldrig komam in heller o vafan ska du skriva en bok för du har aldrig stårr i rampljuset fyfaaaan din jävla bög!

2010-12-20 @ 13:53:30
Postat av: dl'

Nice att du ska vara med på Big Brother ;) lycka till.

2010-12-22 @ 18:19:09
URL: http://dannylam.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0