missing my wallet :(

Godmorgon mina vänner, får jag kalla er vänner? Igår så tappade jag min lilla fina plånbok, alltså det värsta av allt är att jag av någon anledning ALLTID tar ut alla mina pengar, och alltid ska överdriva alla grejer man ska fylla på. Liksom, busskortet funkade till mars, och solkortet var laddat med nästan tusen spänn. Alltså, happy fucker som hittade min plånbok, varför har jag aldrig sån tur? Inser att jag aldrig kommer få se min kära plånbok igen, då jag glömde den på 1an mot Skäggetorp, bara tjuvar där...

Vad ska ni göra idag? Vad vill ni läsa mer om i min blogg? Btw, så skulle jag tagit bilder idag till min blogg med hjälp av Jenny Hammarström, fast hon bor i en liten håla långt ut på landet och jag skulle dit, fast det kostar säkert flera hundra att åka dit så det får bli en annan dag, sålänge får ni hålla tillgodo med bajsbilden osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0