Min tid i rampljuset - bokrelease

Det är mycket ni inte vet om mig, speciellt inte det här. Att jag håller på att skriva en bok, en självbiografi som ett förlag redan signat upp. Har en prelimiär deadline till December 2011. Så kommer lägga ner extremt mycket jobb på den nu framöver, och kanske blir bloggen lidande. Men tänkte ge er ett litet utdrag ur inledningen på boken.. Enjoy!

"
Det började som ett litet kvällsnöje, ett sätt för mig att höja min status. Jag hade precis registrerat mig på Facebook och av min förvåning så fann jag den ena celebraten efter den andra. Mina klasskamrater avundades mig, det var på den tiden man bara hade sina närmaste på facebook - och bland mina närmaste, fanns alltså blandannat Victoria Silverstedt, Hannah Graaf m.fl. Efter ett tag tog jag äntligen steget att skriva till en av dessa. Hon släppte mig väldigt nära inpå, och bjöd mig på fester i Köpenhamn där hon hade sin lägenhet. Om jag hade haft mod, så hade jag åkt dit direkt men jag tackade nej och därmed försvann våran kontakt.

Flera år senare, när internetfenomen som bloggare och begreppet Youtube-kändis hade kommit så var jag som besatt, jag hade dom alla. Och inledde falska (från mitt håll iaf) kärleksrelationer med flera utav dom. Jag ville vara nära dom, jag tyckte att dom luktade annorlunda.. Kändisarna.. Jag älskade deras närhet, deras sätt att se på saker och ting och den uppmärksamhet man fick när man klev före i kön på Whiteroom & andra exklusiva krogar. Jag skulle kunna jämföra det här med t.ex spelmissbruk eller ätstörningar när jag ser tillbaka på det. I den här boken kommer ni få läsa om mitt liv, en groupie som nått toppen och sakta ramlat ner, som med en fallskärm."



Kommentarer
Postat av: tamy

uuuh, nya Rimér?

2010-12-05 @ 17:38:25
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: wictoria persbrandt

Så jävla grymt! Jag kommer läsa den om det är sant, man vet ju aldrig med dig :)

2010-12-05 @ 18:05:22
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: frida danielsson

nice =)

2010-12-06 @ 22:06:12
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/
Postat av: victoria

hon heter Silvstedt :)

2010-12-09 @ 12:01:31
Postat av: Anonym

Jag känner igen dig sååå väl. Går du på LiU?

2010-12-09 @ 21:04:54
Postat av: Anton Becker

Dålig update på sista tiden?

2010-12-14 @ 19:19:01
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0