Lies is not for me

Folk verkar tro att det som står i min blogg inte är sant? Hur kul vore det isf, att sitta och läsa min blogg om man inte tror att det är sant det som står? Liksom, jag var också totalt insnöad på det där med att överdriva och skriva lögner förut, på mina tidigare bloggar, men från starten på den här bloggen har allt jag skrivit varit 100% sant.

Dom säger att allt verkar så överdrivet, men vadå? Mitt liv är fullt av drama och mingel och kändisar och pengar? Liksom låt mig va! Hatar när folk tror att jag ljuger, det är de värsta som finns. Faktum är att jag var lite av en myttoman förut när jag var mindre, för jag var i stooooort behov av bekräftelser, ville ha tjejer men fick ingen, ville ligga men fick nöja mig med porrsamlingen på datorn. Men nu, är jag vuxen och mitt bekräftelsebehov finns nästintill inte längre, jag vet att jag duger så bra som jag är och att jag inte behöver bevisa något för nån, och främst inte för folk jag inte känner eller bryr mig om som läser min blogg. Soo stupid girl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

viktor, älskling, jag har varit hemma hos dig, äre konstigt att jag tror att du faktiskt inte badar i pengar?..

2010-12-22 @ 20:28:15
Postat av: Anonym

fin :)



http://beauty-winsome.weebly.com

skönhetsblogg ;)

2010-12-22 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0