Dangerous human

Alltså, ofta när jag åker bussen så ser jag folk som ser så otroligt ghetto ut. Ni vet, stora kläder, rakat huvud, plastguldkedjor runt halsen, upp-pumpade på något som inte kan vara annat än steroider, tjejer med mjukisbyxor you name it. Människor som klär sig som dom vill skrika ut "JAG ÄR FARLIG BITCHEZ!", typ så. Jag blir rädd, jag gillar inte det här alls, sitter inkrupen i ett hörn och hoppas och ber att dom inte ska kolla på mig, för då skulle jag svimma.

Men nu till the point lite snabbt för jag har massor att göra. Dessa människor som ser så farliga ut, hur skaffar dom partner? *Kniv mot strupen* "bli min eller dö!". Eller hur gör dom? För ofta har dom där farliga människorna en flickvän som tagen ur Victoria Secrets julkatalog. Okej, inte dom farliga tjejerna då, dom har oftast en lika läskig pojkvän, men killarna. Liksom, om jag var kvinna eller bög så skulle jag aldrig få för mig att ens svara dessa människor om dom tilltalar mig, jag hade tänkt typ "svarar jag fel får jag en kniv mot strupen", och inte svarat alls. Ae, fattar inte det här.. Vi lever i en galen galen värld där det är coolt att se farlig ut. Dagens diss går till den farliga looken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut en vidio när du runkar? :D<3

2010-12-04 @ 14:54:55
Postat av: tamy

hahaha du får sluta åka trashbussarna helt enkelt & promenera genom stan istället. sluta häng så mycket på ettans buss ;)

2010-12-05 @ 13:59:21
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: niitrozZ

lite gansterstil skadar väl inte :p

2010-12-10 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0