badrum badrum

Badrummet är nog det viktigaste rummet vi har. Här skiter vi, gör oss vackra och lite allmöjligt beroende på vem man är. Jag både dricker kaffe, bloggar och ibland äter jag mat när jag sitter på toaletten. Endel tycker det är äckligt, men vad tusan - mitt liv är så sjukt socialt och varierande så jag hinner liksom inte göra allt för sig. Plus att mitt badrum är de enda som inte alltid är stökigt...

Hittade det här underbara badrummet, så min stil. Rosa också! Och med dator, TV och allt man kan begära i sitt badrum. SÅ ska jag ha de när jag flyttar hemifrån. Så jag kan sitta och blogga, föna håret och kolla på Sex & The city och sminka mig samtidigt, sounds wonderbarrrr. Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp! <3


Kommentarer
Postat av: anonymus. <3

äru bög på ngt sätt? ;p <3

2010-12-03 @ 17:31:20
Postat av: Anton Becker

Nu kan du vinna tandblekning i min blogg! :)

2010-12-03 @ 20:10:03
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/
Postat av: Maggy

yey... rosa ;)

2010-12-04 @ 14:22:20
URL: http://maggy.blogg.se/
Postat av: anonymmm

Alltså öh

bögigt ^^

<3

2010-12-04 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0